Автомобільна акустика Hertz CK 165 L

6500 

Hertz CK 165 L-2 компонентна акустична система
Розмір- 16,5 см.
Максимальна потужність Вт – 300
Потужність RMS Вт – 100
Імпеданс Ом – 4
Чутливість дБ – 91
Частотний діапазон Гц- 50 – 22500
Кросовер – 3800 Гц 6/12 дБ/окт.
Матеріал ВЧ-дифузора – тетолон
Матеріал НЧ-дифузора – папір
Монтажний діаметр ВЧ-динаміка мм- 38,5
Монтажна глибина ВЧ-динаміка мм- 9,1
Монтажний діаметр НЧ-динаміка мм- 142
Монтажна глибина НЧ-динаміка мм- 62,5

Артикул: AAH0188 Категорія: Позначка:

Опис

Hertz CK 165 L це акустика зі стандартною монтажною глибиною 63 мм, але з більш протяжною в низькочастотну область частотною характеристикою (індекс L означає Low – “низький”). Вони призначені для простої ОЕМ інтеграції та заміни штатних динаміків у пасивних та процесорних системах середнього цінового діапазону.

Твітер CP 26 має надлегкий купол, виконаний з матеріалу Tetolon (штучний шовк), широкий напівхвильовий підвіс і 20-мм звукову котушку, що охолоджується феромагнітною рідиною. Конструкція забезпечує йому широкий частотний діапазон та чудову лінійність. Завдяки тому, що на відміну від твітера Energy .5 конструкція має більш “відкритий” дизайн, а також завдяки властивостям купола з Tetolon-a та геометрії фронтальних фланців твітера, частотна характеристика Hertz СР 26 дуже протяжна у високочастотну область і має рівну форму, в тому числі і поза осі симетрії (off axiss). З іншого боку низька резонансна частота твітера (1500 Гц) дозволяє оптимально узгодити його з НЧ/СЧ динаміком на нижчих частотах, що позитивно впливає на висоту звукової сцени при установцімобілі. Твітер Hertz СР 26 має дуже компактні розміри і комплектується різними аксесуарами для встановлення.

НЧ/СЧ динамік Hertz C 165 L має вдосконалену конструкцію рухомої системи, що дозволила отримати класичний набір основних характеристик для стандартної установки у двері автомобіля – низьку резонансну частоту 60 Гц, повну добротність Qts 0,60, Vas 13,66 л при збільшеному лінійному ході дифузора 5,1 мм та рівні чутливості 91 дБ. Параметри магнітних систем оптимізовані за допомогою програмного забезпечення, що моделює електромагнітні процеси методом кінцевих елементів (Finite Element Analysis – FEA). Традиційне моделювання та вимірювання параметрів за методом Тіля-Смолла для простоти розрахунку припускають, що “фіксоване” магнітне поле в зазорі звукової котушки незмінно. Метод кінцевих елементів дозволяє оцінити реальну зміну магнітного поля через вплив потужного сигналу, що підводиться до котушки, і зміни положення котушки/дифузора динаміка по відношенню до стаціонарного магніту. Зрештою, цей аналіз дозволяє суттєво знизити спотворення та покращити лінійність гучномовця, у тому числі і при великих рівнях сигналу, що підводиться.

Матеріал дифузора – непресована целюлоза (NPP – Non Pressed Paper) – забезпечує оптимальний баланс таких параметрів дифузора як вага, жорсткість та внутрішнє демпфування. На відміну від стандартних вуферів Hertz Cento З 165, З 165 L має лише трохи важчу рухливу систему (параметр Mms – 14,2 проти 13,24 грам). Завдяки цьому акустичні системи Cento мають чудові швидкісні якості, звучать дуже енергійно та деталь.І при цьому дуже комфортно навіть в умовах тривалого прослуховування на великій гучності. Динамік забезпечує відмінний панч навіть на малій та середній потужності, що дає можливість з особливим задоволенням слухати композиції з багатим низькочастотним спектром.

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Автомобільна акустика Hertz CK 165 L”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

TOP