По-перше, багато нових іномарків прибувають до дилерів з голим днищем. І у такому вигляді потрапляють до споживача. Всупереч поширеній думці, на іменитих заводах не боляче дбають про антикорозійну обробку. Вся справа в економіці та часі, який відвели на цю операцію на конвеєрі. Максимум дві! хвилини. Яким би досконалим не було обладнання з нанесення захисних матеріалів, але за такий короткий час неможливо обробити всі приховані порожнини кузова, не кажучи вже про днище. Штатна фарба та скромні смужки пластизолю на стиках панелей та зварних швах – от і весь захист. Для українських доріг та погодних умов її вистачить від сили на рік-півтора.
По-друге, в колісні арки сучасних автомобілів на етапі складання встановлюють штатні пластикові підкрилки, що закривають ніші у крилі. Вважається, що вони надійно захищають від ударів дорожнього каміння та гравію. Десь у Німеччині воно, може, й так, але тільки не в Україні. То що – ставити повнорозмірні локери на шурупах? Звичайно можна. Але краще обробити арки тим самим Дінітрол 479. Як уже говорилося, він утворює «рідкий локер». Тобто спочатку він дійсно рідкий, але після висихання утворює міцну, еластичну резиноподібну плівку чорного кольору. Їй не страшний пісок і гравій, що летить з-під коліс. Отримане покриття має прекрасну адгезію, стійке до абразивного зносу, ударів та інших механічних впливів. Крім того, плівка Дінітрол 479 не боїться ні морозу, ні спеки – максимальна температура, яку вона витримує, перевищує 100 градусів. Отже машину з «рідкими локерами» і захищеним днищем за необхідності можна сміливо поміщати в камеру для забарвлення – матеріал не потече.
Новий автомобіль захищений заводським антикором терміном в середньому до 3 років. При цьому слід враховувати, що гарантія поширюється лише на наскрізну корозію, поява якої легше відстежити. Отже, антикорозійна обробка, що захоплює днище та порожнину, може відсунути позначене гарантією закінчення термінів експлуатації автомобіля та зробити її загалом менш клопіткою. Крім того, антикор, зроблений на початку використання авто, у рази підвищує ймовірність його вигідного продажу надалі. Якщо ж з якихось причин планується швидкий продаж купленого автомобіля в межах термінів гарантії, витрачатися на антикор немає сенсу.
Антиĸop для нового автомобіля – проводиться раз на півтора-два роки. Після трьох років експлуатації профілактичний огляд днища та інших важкодоступних частин кузова слід проводити частіше. Крім того, потрібно регулярно видаляти вологу із зливних отворів та дверей машини, щоб запобігти появі наскрізних отворів через іржу.
Антикорозійка — це процедура, яка має проводитися заздалегідь, оскільки її сенс у запобіганні розвитку корозії, а не усунення їх наслідків.
Антикорозійну обробку доцільно робити у разі, коли автомобілю більше трьох років і власник розраховує продовжувати його використовувати з перспективою подальшого продажу. Справа в тому, що заводського антикору вистачає терміном до 3 років. Якщо планується зміна автомобіля після цього терміну (так званий «європейський сценарій»), то витрачатися на додаткові маніпуляції просто невигідно, оскільки за три роки експлуатації автомобіль безперечно збереже товарний вигляд.
При купівлі уживаного автомобіля з розрахунком на тривалий термін експлуатації, обробка днища авто та колісних арок – мінімальний обсяг робіт, які забезпечать його безпеку.
Інший випадок, коли рекомендується робити антикорозійку - будь-які види кузовного ремонту, що включають зварювання і виправлення геометрії кузова. Такі маніпуляції неминуче порушують заводський антикор, що прискорює процес руйнування металу.
DINITROL 479 - це інноваційний засіб нового покоління для антикорозійного захисту кузова автомобіля з відмінною шумоізоляцією, а також антикорозійним та антигравійним захистом.
Наноситься Дінітрол 479 пензлем, шпателем – це при самостійній обробці або спеціальним пістолетом-розпилювачем в умовах спеціалізованої станції. При роботі матеріал не стікає та не капає, практично не пахне. Рекомендована товщина плівки, за даними виробника, 750-1000 мікронів, час сушіння – 12 годин. Операція із нанесення «рідких локерів» може виконуватися як у складі комплексної антикорозійної обробки, так і автономно.
В результаті утворюється еластичний гумоподібний шар завтовшки не менше трьох мм. Він має значну опірність до механічних пошкоджень. Це покриття не втрачає своїх якостей як при морозах (до - 50 ° С) і високій (до +100 ° С) температурі.
Якість антикорозійної обробки залежить від чистоти поверхні. Щоб бітум-каучуковий склад не відловлювався і виконував захисну роль 5 і більше років, поверхня днища автомобіля має бути ідеально чистою. Будь-який пил або бруд перешкоджає адгезії матеріалу і в майбутньому призведе до нових осередків корозії.
Наша технологія має на увазі ретельне миття нижньої частини автомобіля зі спеціальною хімією. Після такого миття автомобіль повинен висохнути природним шляхом не менше 12-14 годин з наступним примусовим сушінням теплим повітрям 2 години.
Отримуємо 1-2 години на розбирання автомобіля, 1 годину на миття автомобіля, 2-3 години на абразивні роботи, сушіння 16 годин, 3-4 години обробка автомобіля, 2 години сушіння після обробки та 1-2 години на складання. Усього повна обробка займає 2 дні.
При виборі автосервісу звертайте увагу на час виконання робіт, часто для здешевлення виключають миття та сушіння. Але це сильно відбивається на кінцевому результаті.
Вартість обробки залежить в основному від часу роботи спеціаліста та матеріалу. Низька ціна, найчастіше виникає, якщо виключаються деякі роботи з технології, наприклад, миття або обклеювання захисною плівкою.
Також ціна на антикор залежить від класу автомобіля, стану металевих поверхонь (чи потрібно зачистка, зварювання тощо), чи потрібне розбирання елементів, що заважають, порожнин, які необхідно захистити.
Чим новіший автомобіль, тим менша підготовка до безпосередньої обробки, кількість витратних матеріалів та тимчасові ресурси майстрів.
Антикорозійне оброблення не впливає на гарантію. При її виконанні не вносити конструктивних змін до автомобіля.
На всіх автомобілях, ми обклеюємо та залишаємо необробленим усі технологічні з'єднання та кольорові маркери та пломби.
Повторювати антикорозійну обробку, зроблену одного разу, можна, якщо перше покриття втратило свої властивості або було втрачено. Повторне нанесення антикора поверх старого шару, що не відпрацював, у ряді випадків може саме по собі спровокувати руйнування металевих поверхонь, не кажучи про втрачені гроші і час.
При експлуатації автомобіля у міських умовах помірного клімату середні терміни служби антикорозійних засобів плівкового типу розраховані на пробіг у межах 100 тис. км, масляних – на 20-30 тис. км. Але такі показники дуже усереднені. Реальні залежать від моделі автомобіля та умов його експлуатації.
Чудово
Записатися на прийом